از این دستگاه برای دانه بندی و استحصال انواع متنوع آرد به عنوان الک اصلی و قلب کارخانه آرد منطبق با دیاگرام استفاده می شود. بر اساس تکنولوژی به کار رفته در این الکها از بدنه تمام استیل این دستگاه هم میتوان به عنوان مسیر های عبوری بار استفاده و در نتیجه ابعاد رامکا و ابعاد توری بزرگتر و افزایش ظرفیت الک با کمترین هزینه خواهد شد.

بدنه رامکاها از جنس چند لایی روکش دار، توری های نایلونی و توری های فلزی استیل ضدزنگ تشکیل شده است. کف رامکاها استیل ضدزنگ می باشد. کلیه تیپ تاپ ها از شرکت های معتبر تهیه می شوند. شبکه رامکاها در دو نوع آلومینومی برای اولین بار در ایران و چوبی می باشند که بر اساس درخواست وسفارش مشتری تهیه می شود و توری ها با دستگاه توری کش مخصوص توری کشی می شوند.

رامکاها با شبکه چوبی دارای دو نوع توری می باشند که توری بالا برای جدایش آرد و توری پائینی برای نگهداری پاک کننده ها یا تیپ تاپ ها طراحی شده است رامکاها با شبکه آلومینیوم توری جهت جدایش آرد و تیپ تاپ ها در قسمت کف رامکا قرار می گیرد و به همین دلیل ظرفیت الک افزایش پیدا می کند.

برینگ های الک ها از نوع رولبرینگ و رولبرینگ کفگرد از شرکت های معتبر می باشند و کلیه نیروهای شعاعی و محوری به خوبی توسط این سیستم کنترل می شوند و این سیستم داخل یک شاسی بسیار قوی فلزی با طراحی ویژه نصب شده است. کابین های حاوی رامکاها نیز به این شاسی قوی، پیچ و مهره می شوند.

ماشینکاری شاسی الک برای هم محور بودن کامل یاتاقان ها روی دستگاه ماشینکاری مخصوص انجام می شود و نشیمنگاه یاتاقان های بالا و پایین به صورت هم زمان ماشینکاری می گردند تا خارج از محوری و در نتیجه تنش وارده به برینگ ها به حداقل ممکن برسد. الکتروموتور دستگاه با توجه به هم محور بودن یاتاقان ها دارای کمترین مصرف انرژی می باشند.

روشن و خاموش شدن پی در پی دستگاه الک جهت جلوگیری از آسیب به دستگاه، شاسی و آویزها با زمان های خاصی که توسط اتوماسیون قابل تغییر و تنظیم است، صورت می گیرد و روشن کردن بلافاصله دستگاه پس از خاموش کردن امکان پذیر نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *